13/3/08

Diada de la dona treballadora a UGT

El dilluns vaig fer el meu primer acte com a directora de la UPD i va ser a la seu de la UGT. El departament de la Dona i els Serveis Públics UGT de Catalunya organitzaven la diada amb el títol "Equilibri entre el temps personal i laboral" i vaig compartir taula amb la Imma Moraleda -regidora de l'Ajuntament de Barcelona i gran experta política en el tema-, la Raquel Gil - acabada d'estrenar en el seu càrrec de Secretària de la Dona i Igualtat de la UGT-, l'Anna Meregalli- Secretària Nacional de Polítiques per a la Igualta FSP-UGT- i la Isabel Gutiérrez -l'alma mater de tot plegat i responsable del Departament de la Dona FSP-UGT... Tot un luxe!!! i a més em vaig sentir molt acollida i còmoda.
La cloenda la van fer el Josep M. Álvarez -secretari de la UGT de Catalunya- i la Consellera de treball, Mar Serna.

No hay comentarios: