1/4/07

1 d'abril de 2007

Tot i que avui és un dia una mica gris... penso que és un bon dia per iniciar el meu blog. Estic nerviosa, m'ha costat decidir-me, però després de la insistència i el recolzament de companyes i amigues com la Lourdes Muñoz, la Lucía Solís, la Paqui Soriano ... i la inestimable ajuda de la Verònica Martínez ja estic preparada. Crec...

A partir d'avui apuntaré els meus pensaments i comentaris sobre la realitat que m'envolta des del meu punt de vista i també des del punt de vista d'altres persones que són importants per mi.

Ah! No vull deixar passar per alt que aquesta setmana l'Eva Sánchez, la meva germana, ha presentat el seu video-art La Caperucita Roja a la Mostra de "Cine, Mujer y Derechos Humanos" de Palencia i m'ha dit un ocellet que va ser tot un èxit.

Enhorabona Eva!!!!!

1 comentario:

Lucía Solís dijo...

Benvinguda a la bloquesfera, guapa!
Estic encantada de comptar amb tu en la nostra comunitat. Ja que compartim altres espais!!! Ei, parlava de l'Amor perquè vaig estar a St. Boi però sou moltes les companyes que obriu participació des del vostre treball diari.
Un petonàs, et seguiré de prop!