24/9/08

Vicky Cristina Barcelona

El diumenge a la tarda vam aprofitar, l'Antonio i jo, que el Pau tenia una festa d'aniversari d'una amigueta del cole, per anar al cine.
Vem triar Vicky Cristina Barcelona i va ser una molt bona elecció. Em va encantar: la fotografia de Barcelona fantàstica, la història de parelles diferent, les escenes sensuals i el planter d'actrius i actor glamuròs...
Sé que no està agradant a tothom... tampoc té perquè... i com tot, jo també li trobo alguns punts febles (em va desconcertar l'escena en la qual les prostitutes saluden "a càmara", massa guitarra espanyola per tot arreu, el "forçat" viatge a Oviedo,...), però suposo que tampoc m'esperava una pel·lícula profunda i per això no em va decebre gens.
I per cert, a mi que la Pe ni fu ni fa, en aquest paper de desequilibrada m'ha convençut i ha estat tot un descobriment l'actriu anglesa, Rebeca Hall, que fa el contrapunt a la Scarlett.

No hay comentarios: