24/9/08

Acte de presentació del Programa d'Igualtat d'Oportunitats en el Treball a l'Ajuntament de Sitges

El cap de setmana passat va començar d'allò més bé: participant en una taula rodona "Repercussions de la pèrdua de talent femení a les empreses. Iniciatives des de Sitges" convidada per l'Ajuntament de Sitges. Bé, a mi no vam convidar-me, havien convidat la Sara Berbel, directora general d'Igualtat d'Oportunitats en el Treball, però ella tenia un altre compromís i vaig anar-hi jo en representació de la Direcció General.

Com sempre em passa, a l'inici estava una mica neguitosa però quan l'altre convidat, Jordi Gálvez, representant de la delegació del Garraf a la Cambra de Comerç de Barcelona, va intervenir em va deixar el terreny tan ben abonat que no calia ser una oradora fora de sèrie... sembla mentida que encara persisteixi l'esteriotip que les dones som una càrrega per a l'empresariat perquè podem tenir un parell d'embarassos al llarg de la nostra vida laboral (aproximadament 10 mesos dels 40 anys...) com va explicitar "això és una patata calenta".


La regidora d'Acció Social, Igualtat de Gènere i Diversitat de l'Ajuntament de Sitges, Mercè Espada, va ser molt bon amfitriona, l'agent d'igualtat, Mireia Castelló, molt atenta amb mi i a més, em van venir a saludar expressament la Mila Arcarons i la Rut Bill.

No hay comentarios: