21/5/07

Dies molt intensos


Doncs sí, aquests dies són de molta feina.

Som a la recta final de la campanya per a les eleccions municipals ( Web d'Antonio Padilla).
I també m'ha coincidit amb altres "cosetes" personals: aquest dissabte es van casar -bé, els vaig casar jo...- "mis más mejores amigos" com deia Forest Gump, i com una és política les 24 hores no vaig poder estar-me de comentar en la cerimònia que gràcies a determinades lleis, dos homes es casaven per intermediació d'una dona i amb dues dones com a testimonis... Com em va comentar després un dels convidats: "Com ha canviat aquest país!!!".

L'anècdota que acabà rematant políticament la cerimònia va ser que a la sortida de l'ajuntament hi eren els del PP fent campanya i, clar, els "peperos" encuriosits perquè segons ells no n'havien vist un casament gai de tan aprop...

1 comentario:

Àlex S. S. dijo...

Per sort, cada vegada hi ha més acceptació social a què qualsevol persona pugui gaudir d´una vida amb normalitat, independentment de la seva condició sexual; o del color de la seva pell; o de la seva nacionalitat. Tot i que ens falta temps, cada vegada som més "normals". I s´ha de tenir en compte qui ha impulsat aquests canvis.