13/6/10

She Leader 2.0

El dijous 10 i el divendres 11 vaig tenir l'oportunitat de retrobar-me amb moltes altres dones i també alguns homes per compartir i escoltar experiències, accions i programes sobre lideratge, corresponsabilitat, talent, xarxes virtuals, xarxes de dones, 2.0, fractura digital, apoderament, productivitat, igualtat d'oportunitats, comunicació, manegement, economia, conciliació, organitzacions,... el She Leader 2.0

Un congrés fantàstic pels temes interessants, per l'alt nivell de les i els ponents i per la gran participació presencial i virtual, que va omplir el World Trade Center d'una energia concentrada i molt positiva durant un dia i mig. La meva felicitació a l'equip humà que l'ha fet possible personificat en dues dones: Sara Berbel i Mònica Geronès.

Però un cop acabat i després de reflexionar aquest cap de setmana, em queda un regust estrany quan intento trobar la resposta a la pregunta: per què tan poc ressò als mitjans de comunicació? I buscant respostes em ve una altra pregunta: si en comptes de 1.000 dones reflexionant sobre aquests temes, haguessin estat 1.000 homes, el ressò hagués estat el mateix?
Rumio les respostes, però m'agradaria conèixer les de vosaltres...

No hay comentarios: