11/11/07

Desafeccions

Tot i que aquests dies he estat molt "entretinguda" per esdeveniments personals molt importants per mi , no vull deixar passar la setmana sense fer algun comentari a les paraules del President Montilla l'altre dia, sobre el toc d'atenció de la "desafecció" que moltes persones estem sentint respecte a la resta de l'Estat Espanyol.

No m'agrada la idea que deixen anar grups interessats sobre que els catalans i catalanes som un priveligiats i que aquí vivim en una perenne "guerra de llengües", però tampoc m'agraden els correus electrònics que estic rebent aquests dies sobre "el català emprenyat" plens de pessimisme que poc es relaciona amb l'esperit emprenedor que sempre ens ha destacat.

Em va agradar el to enèrgic del President quan va dir: "La situació de Catalunya no admet respostes en clau de campanya electoral, ni frases enginyoses pensant en els titulars dels mitjans."i que Catalunya "pot i vol" seguir impulsant el desenvolupament espanyol, però també va posar l'èmfasi en què la seva "persistent sensació d'abandonament" pot "minar greument aquesta voluntat".

4 comentarios:

Lucía Solís dijo...

Et comento els tres posts en un únic comentari.
1. Em sento molt orgullosa del President Montilla. L'altre dia en Carod va haver de reconéixer que havia estat el més valent dels Presidents per dir el que havia dit i on ho havia dit. Per un cop, estic d'acord amb ell.
2. El teu trapella està guapíssim. Què t'he de dir, fa quatre dies estava com tu! Quan ens adonem estarem pensant en què fem després de l'ESO (si no han canviat els estudis un altre cop)
3. Felicitats pel teu reconéixement acadèmic. Mira que ens ho posen difícil!

garmir dijo...

Hola:
No t´has pas de preocupar al PSC li surt tot gratis, ho sigui que no l´afectarà electoralment, és questió de uns quans dies abans dir les frase màgiques: Solidaritat, Cohesió social etc...i el dia després asegurats els carrecs tornar a no fer res, i deixar que Catalunya vagi enrere, peró això si solidaris, etc... aquest discurs que no falti, la gent ho traga tot, i si no la por al "lobo" PP.
Ai, aI, Aquest PSC que sap vendrés a la gent quan fa ben poquet, uiiiii si aixó de Rodalies hagués passat manant el PP, les seus estarien rodejades de manifestants, m´imagino.
El que dic ser del PSC surt gratis a Catalunya.

Bruguers dijo...

Jo sóc una catalana emprenyada i crec que tinc motius suficients.

Estic esperant que es convoqui una bona manifestació per sortir al carrer corrents.

Carme Sànchez Martín dijo...

No estic d'acord amb els teus comentaris, Garmir,...però suposo que tu veus el got mig buit i jo mig ple.

Bruguers, jo no dic que motius no en tinguis, però penso que s'està intentant posar remei...